Hemma och sömnig

Kom hem för en liten stund sedan efter andra dagen av nollning. Dagarna har bestått av att lyssna på icke obligatoriska föreläsningar. Ganska lamt, men känns bra att försöka få någon slags rutin.
  Igår var det middag med faddergrupper och sedan utgång till Parken, vilket var najs, men jag var heltrött och åkte hem rätt tidigt.
  Idag var vi med om stadsvandring då vi gick till olika stationer utsatta på en karta och utförde en del smått pinsamma uppgifter för att samla poäng. Jakten på poäng fortsätter imorgon i Slottsparken. Det kommer bli helnajs.
  Ikväll var det förfest med klassen, vilket innebar typ en tredjedel av den...lite dåligt tycker jag, men okej. Sedan for vi till Avenyn för att gå in på Deep, kanske? Jag kan också ha hittat på att det finns. Där var det najs, men vi kom in först tolv så det hanns inte med så mycket innan sista bussen gick hem.
  Många namn for idag in i mina öron, ungefär lika många åkte ur igen, men nu har man i alla fall bekantat sig med en hel del av dem. Det är ju lite svårt när klassen består av typ 100 pers.
  GODNATT!


Ikväll fick det bli den här bilden för den är så najs. Tvååkersdagarna, en heldag var det verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0