Prinsessa

Ja, nu är det bara en timme kvar till jag tar bussen hem till Mattias och sen börjar kvällen av bräs. Dock blev det lite ändrade planer för tydligen har inte Big Boys öppet på måndagar, varför vet ingen och det är bara konstigt. Vårat andra val hade varit Grappa, men nähä, de har också stängt på måndagar. Så nu blir det John's Place. 
  Hela min dag har bestått av att packa ihop det sista jag ska flytta med mig imorgon. Det blir lite jobbigt att få med på bussen när det bara är jag för det blev visst en del, men det löser sig. Jag har klippt mig lite idag vilket kändes uppfriskande. Jag har också pyntat mig själv inför ikväll mycket omsorgsfullt och noggrant. Eftersom jag inte kan ladda upp en bild kan jag ju tala om att jag har en ny ljusrosa klänning från H&M med volanger på axlarna och ett svart band i midjan. Med den klänningen, den nya frisyren och min sminkning känner jag mig verkligen som en prinsessa. Jag har också fixat med lite överraskningsgrejs till Mattias, men jag vågar inte skriva vad här, det skulle kunna bli helt fail.
Hur som, ikväll kommer bli underbar och grattis till oss på 2,5-årsdagen, hurra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis finisar! Du är ju faktiskt en prinsessa :D <3

2010-08-23 @ 17:15:04
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0