Sovmorgon

Tog mig en sovmorgon idag för jag kände att jag var värd det. Föreläsningarna nu är ju ändå inte obligatoriska. I eftermiddag dock är det presetation av ett grupparbete, som egentligen bara känns meningslöst, men men.
  I eftermiddag blir det rundvandring i GUs lokaler och också där vi ska vara på Chalmers. Det känns behövligt. Efter det blir det någon slags picknick i Slottsskogen, det känns helnajs. Jag tycker verkligen klassaktiviteterna är roliga, men vi är så himla många så det är fortfarande svårt att känna igen många klasskompisar ännu. Hade ju hjälpt lite bättre om man typ inte var ansiktsblind...
  Något som är illa är att hemlängtan börjat smyga sig på. Jag saknar verkligen Mattias. Han borde bo i min säng så varje kväll när jag går och lägger mig så ligger han där och är alldeles gosig. Dumma avstånd!


En snodd bild från våran coola apoteksgrupp på FB. Jag känner mig väldigt häftig här. Not. Jag var inte ens snabb på det där heller :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0