Ta mig i kragen

Oj oj oj, ursäkta mig för dålig aktivitet. 
  Om drygt ett dygn lämnar jag mitt hus för att sedan inte bo här längre. Det är en aning skrämmande, men allra mest roligt. Tror jag. Innan jag lämnar Varberg blir det trerätters på Big Boys imorgon med Mattias för att fira våran 2,5-årsdag. Det är bräs som gäller. Vi ska kasta pengar på personalen och skratta, som rika gör.
  Min kamerasladd har jag lyckats packa bort så den är i Mölndal och kameran härhos mig, därför kan jag inte göra inläggen intressantare än text. 
  Snart kommer Mattias tillbaka från att ha tagit farväl av Calle som flyttar till Växjö idag. Alla bara försvinner.
  I eftermiddag blir det nog kanske en tripp till ÖoB. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är sant, så gör rika faktiskt^^

2010-08-22 @ 18:26:27
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0