Dammsugarbrand

Idag har varit en slapp söndag utan direkta händelser. Har städat en hel del, men sparade all dammsugning till imorgon. Det är så sjukt tråkigt. Dock dammsög jag bort lite spindelnät i taken. Jag lyckade också med något riktigt smidigt. Jag hade tänt lite rökelse så jag sammsög upp aska som ramlat av. Vad jag märkte ungefär en minut senare var en skarp doft av illa bränt. Ja, jag lyckades tända eld inne i dammsugaren. Damm, hörnet på påsen och lite plast smälte. Det stank och stinker illa. Jag vet inte hur jag ska få bort lukten. Jag har tvättat ur och sprejat och bytt påse och allt möjligt. Det luktar fortfarande. Jag vet inte vad jag ska göra. Just nu har jag ställt den här inne på mitt rum så att det bara ska lukta här inne. Jag har eldat mer rökelse så att doften ska döljas och så har jag tänt ett vaniljljus och flera värmeljus. Om inte doften är borta imorgon bitti vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen kommer någon annan vilja använda dammsugaren imorgon för mamma fyller år och då lär det dammsugas...Usch! Nog för idag. Om tre dagar är jag i London!

snö
Igår byggde jag en snölykta. Och kastade snöbollar på små pojkar...


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi, näe det var inte smidigt^^

2010-02-22 @ 23:05:23
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0