Mensskit

Jag har sjuk mesnvärk just nu och kan inte riktigt tänka på något annat. Man tycker ju ändå lite att män borde få lida av något illa när vi kvinnor tvingas på mensvärk, förlossningar och säker något mer ondskefullt jag inte kan komma på nu bara.
Hade tänkt lägga ut ett par saker på tradera, men med mina skillZ lyckades jag spärra mig själv och det skulle ta ett par timmar innan jag kunde försöka logga in igen. Får ta och skjuta upp det till en annan dag. Mitt humör säger mig att jag somnar inom snar framtid.
  Igår följde jag med på pop quiz med Geta för första gången. Det var riktigt trevligt och får göras om. Nästa onsdag hade varit ultimat eftersom det då är St Patriks Day, men illa nog är man ju i Stockholm. Otur där. Eller inte, jag och Mattias kommer ha big time fun!
  Imorgon blir det fredagsfik och final i På Spåret. Trevligt. Natti natt!


Jag och Mattias bytte lakan i min säng. Av någon anledning fanns det inga hål i änden på påslakanet så Mattias fick agera inuti. Kamouflageexpert! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0