På Spåret

Idag har jag fikelifikat på Espresso House med alla coola. Jag har också råkat köpa en kavaj på H&M. Det var ju 100 kr rabatt på alla jackor och kavajer så jag var ju i princip tvungen att köpa något. Egentligen inte, men jag har letat länge efter en kavaj och priset nu blev 299 så jag tycker inte det var så farligt att lägga ut ändå. Det var ju ändå ett köp som någon gång skulle hända i vilket fall.
  Idag har det varit 5 grader ute och det tycker jag är värt ett hurra. Hurra!
  Snart ska jag laga till något att äta och sen bär det av till Lisa för att se På Spåretfinalen som sagt. Vi ska också äta hallonmousse. Det har jag aldrig smakat, men allt som har med mousse att göra borde vara gott så jag ser fram emot det. Ha en bra början på helgen!


Haha, den glänser lite, det blev visst blänkprickar på fotot ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0