Resan börjar!

14.34 sitter jag och Mattias på ett tåg på väg till Göteborg där vi tänkt spendera dagen. Imorgon 06.02 går vårat tåg till Stockholm så vi tänkte att det mest praktiska blir att sova hos min far. Det hade dessutom varit plågeri att gå upp tidigare och så tror jag inte att det går något tåg tidigare ifrån Varberg ändå.
  Jag har packat färdigt allt och har bara kvar att få i mig lite mat. Helpirrig känner jag mig. Det är första gången jag bokat hotell själv så jag känner mig lite nojig. Nu kan man ju bara klaga på sig själv ifall det blivit fel. Jag är bra på att klaga. Jag hoppas verkligen att allt stämmer. Viktigast är ju konsertbiljetterna, men de är utskrivna och det borde ju vara det enda man ska göra med dem. Hade känts bättre att hämta ut dem någonstans. Biljetter på mailen känns halvpålitligt. Men, men, allt stämmer säkert.
  Wiiiie, det här kommer bli awesome!


Dagens. Jag älskar Monki! Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

nu strax efter desperate housewives så kom jag på en sak, du är ju för tusan lik katherine! hur som, hoppas ni får trevligt :)

2010-03-16 @ 22:08:45
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/
Postat av: Lisa

tror ni kommer få det NAJS :D

2010-03-17 @ 00:25:27
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0