Seg söndag

Idag har jag inte gjort något speciellt viktigt och det finns heller inget att göra. Jag måste söka jobb, men jag har noll motivation till att arbeta. Jag är bara i det sjukaste behovet av pengarna.
  Mina planer för nästa vecka är inte många och inte stora. Gå på vernisage, titta på Lie to Me, fira Tommys födelsedag (innebärande köpa en present), fredagsfika, se på finalen av På Spåret, hmm, det var nog allt faktiskt.
  Nästa onsdag ska jag och Mattias till Stockholm, wiiiiie!


Jag införskaffade den här boken i hopp om att det ska hjälpa mig att nå ett supermycket högre resultat än jag fått tidigare. Tanken är att jag ska plugga i en till två timmar dagligen. Hoppas verkligen att jag kan hålla den självdisciplinen. Tråkigt är det ju.


MIKA – Happy Ending
Jag tänker hoppa som en studsboll på hans konsert ^^


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack du! :) På onsdag då kanske? <3

2010-03-07 @ 18:30:06
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0