Ångestsöndag

Hemkommen från Varberg. Trodde att jag skulle få en avslappnad helg med mycket vila, jag trodde fel. Gick runt och var stressad hela tiden över allt som komma skall. Så himla typiskt.
  Sitter just nu och försöker plugga till ännu ett säkerhetsförhör inför labbar i kemi. Skillnaden nu då är ju att det bara är organisk kemi vilket innebär extra insatt kunnighet i att allt är brandfarligt och allt riskerar att explodera. Känns ju säkert.
  Saknar Mattias jättemycket igen, antagligen bara för att jag åkt ifrån Varberg och nu är långt bort ifrån honom igen. Dumma saknekänslor, jag vill slippa dem lite.
  Förresten var det helnajs att träffa Mattias familj igen. Jag fick en försenad födelsedagspresent och diskuterade både det ena och det andra. Många diskussionsämnen hinns igenom under middagar med dem.
  Jag lyckades också hjälpa min syster med en fysik b-uppgift. Duktigt av mig tycker jag.
  Hann också umgås rejält med Gustav, vi såg Madagaskar 1 och 2, men Karl skulle typiskt nog vaa på scoutläger så det blev mest typ highfive och andra coola utbyten med honom.
  Tillbaka till den explosiva världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0