Intensivplugg

Nu var det visst ett tag sedan. Sånt som händer. Oftast beror det på att livet är en aning i kaos. Det är just vad det är. Om nio dagar ska jag utstå min andra tenta. Fy farao. Jag har räknat 7 kapitel under de seaste två dagarna, har nog 15 kvar tror jag. Eftersom min kursbok kom först i mitten på förra veckan och helgen var upplanerad hann jag inte med mer än två kapitel förra veckan. Detta känns hemskt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till så därför får min kropp panik fastän jag försöker hålla mig lugn. Det märks på nätterna eftersom jag inte sover mer än en två timmar i streck sen vaknar jag och så håller nätterna på. Morgnarna är hemska för då är jag allra tröttast på dagen.
  Nej, nog med klagomål, jag har ju åtminstone mitt pluggodis att njuta av.


Mitt kaos i sängen efter en morgon i molekylernas värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0