Ledig!

Ja, så där mitt i veckan är jag helt plötsligt ledig! Detta beror alltså på att min klass är indelad i åtta labbgrupper, idag har tre, tror jag, av dem labb och jag tillhör inte någon av dem så jag är alltså ledig. Dock innebär ju detta att på fredag har jag labb från åtta till fem. Men vad gör väl det, vi ska ju framställa päronester så det lär ju lukta gott i alla fall.
  Idag ska jag få skickat in en retur på jonbytarlabben, vilket jag redan gjort, sen ska jag också göra en riskhantering inför labben på fredag och en liten labbplanering. Jag har dock inget block  att skriva det i än, men det ska fixas i eftermiddag. Får skriva i något annat så länge och skriva av sen.
  Ska ju som sagt till stan där jag ska få råd av en person i en telefonaffär om det inte är så att jag egentligen behöver en iPhone 4 och i så fall också beställa en. Kanoners! Sen ska jag träffa Cicci, vilket var en månad sedan sist! My god! Vi ska köpa present tillsammans och sedan fika, jag ser mycket fram emot detta.
  Nu är det nog dags att laga lunch för min mage typ gormar åt mig. Antagligen för att jag varit så sjukt aktiv med att uttrycka mitt hat mot Jani genom att skrika åt Open Office-versionen av exel då ingeting ville fungera för mig.


Nerd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0