Tisdagssnö

Ja, idag när jag kom ut alldeles sömnig och halvblind från mitt rum säger pappa högt att det snöat. Jag tar det som, jaja, det är väl inget nytt liksom, går på toa, chillar, går tillbaka till mitt rum och inser att snön ligger kvar(!) och att det fortfarande snöar. Snart ska jag gå ut i snön och tänka på julen. Mys!
  För övrigt blev säkerhetsförhöret vi skulle ha igår flyttat till idag för det råkade bli felbokning av föreläsningssalen så även en timme från föreläsningen försvann.
  Inom kort åker jag till Chalmers för att skriva färdigt en labbrapport ska ska vara inne senast imorgon. Vi har haft typ en månad på oss så detta är verkligen i senaste laget. Känn lite illa...
  Imorgon är jag ledig, tjoho!


Ok, man ser inte att det snöar, men det gör det!


Boyish, najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0