Uppdatering

Nu var det ju visst ett tag sen. Har haft helt fullt upp hela helgen. I torsdags spelade ju Nudity på Sticky Fingers och jag och många, många vänner var där och de fick röster så det räckte till en andraplats. Hurra! Det betyder regionsfinal i maj. Jag är stolt flickvän till max. 
I fredags inhandlades tyg till min systers balklänning, det var många män på besök och min inflyttningsfest hölls med buller och bång. Oerhört lyckat enligt mig. 
I lördags sov jag bort halva dagen, städade upp mycket klibb och tittade sedan på film med mysiga människor. 
Igår var jag ute och vandrade med Carina i Slottsskogen halva dagen och testade den nya Twisterglassen. Delish! Jag pantade också många burkar och flaskor samt handlade frysen full och avslutade helgen med Morden i Midsomer och te. 
Här kommer en aning bilder från helgen:


Nudity on stage.

Förfest hos mig :)


Nyvaken Isak...

Sexig fyllebild >.<

Eeh, ja...

Lite folk på min fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0