Lussebak

Blev visst ingen uppdatering igår. Hela dagen i princip gick åt till att förebereda och lussebaka. Inhandlade en hel hög med ingredienser och gick hem för att kladda ihop dem. Resultatet blev delikat och det dracks även mycket glögg och julmust. Spel spelades också. The art of science, vilket jag vann i lördags på sittningen, var episkt kul och vi kunde så mycket av det ändå! Det känns fantastiskt att man kan se resultat av sin utbildning faktiskt. Dessutom har jag många vänner som kan så sjukt mycket. Jag trivs med detta. Ikväll blir det månadsmöte för sexet med obligatorisk toga, detta ser jag mycket fram emot just nu. Det ska tydligen lagas mat, bakas lussebullar, drickas glögg och hela kalaset. Plugget får helt enkelt vänta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0