Besök

Idag har min mor och mina bröder varit på besök hela dagen. Första gången sen jag flyttade hemifrån. Så på tiden alltså. Mamma hade tänkt ge mig en inflyttningspresent, så där åtta månader i efterskott, men vi hittade inget så fort så fick lite pengar, tror jag ska försöka hitta en fin lampa att ha vid soffan. Spenderade eftermiddagen på ett regnande Liseberg, lite kallt och jobbigt med regn, men sjukt mysigt. Mina bröder har aldrig  varit där förut så de var lite överväldigade av alla roliga lotterier och saker man kunde kasta för att vinna saker. Speciellt Gustav...han är för söt. Vi åt våfflor, köpte rostade mandlar och njöt av stämningen. Helt sjukt att det är mindre än en månad till jul. 
Ikväll blir det mys i soffan och kanske till och med lite plugg. 


Karl hade växt som tusan sen sist, men jag kan säga att jag fortfarande är längst i all fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0