Love Actually

Har funderat på filmen flera gånger denna veckan och tänkte flera gånger idag på vem jag ska se den med och så när jag sitter och zappar runt ikväll vad finner jag då? Jo självklart visas den på tv3. Tror det är tredje året i rad som jag ser den nu. Det är nog en av de mysigaste julfilmerna jag vet. Vad jag inte trodde var att jag skulle känna mig så sjukt ensam nu efteråt. Jag tänker mer på de som det inte slutade lyckligt för i filmen nu än jag gjort efter tidigare gånger. Så typiskt. Men nu ska jag lägga mig och tänka på hur mysiga Hugh Grant och Colin Firth är, eller något helt annat. Hoppas nu på en lyckad vecka och ett fint resultat på duggan på fredag. Godnatt i stormen.


Länkade ju visst låten igår så idag får det räcka med bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0