Stress/press

Känner att det är lite mycket just nu, har inte varit hemma på tre dagar förutom när jag vaknat och gått för att lägga mig. I måndags var det föreläsningar och rapportskrivaande hela dagen, igår var det heldagslabb och sen pepparkakspynt på Hvillan, idag även heldagslabb och väl hemma har jag en dugga att plugga till. Vänta nu, dugga?! Ja. Fint att börja plugga till en dugga kvällen två dagar före den...tur att vi är lediga imorgon. Tror att jag redan gett upp den dock. Jag kan ju säga att det just nu känns helt fantastisk att vi inte måste bli godkända. Mitt liv är lite kaos. Och på detta moset vill man ju gärna hinna med allt juligt nu också när december står för dörren. Ge mig tid någon?


När man är trött och blir lämnad ensam tillsammans med Linda att pynta 140 pepparkakor, då sjunker mognaden lätt. Snusk är kul, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0