Kvällen före tenta

Imorgon klockan halv två intas tentasalen för skrivning i cellmetabolism. Mycket intressant kurs och man känner sig duktig för att man förstår saker. Hela vårens kurser var till för att förstå denna. Man känner sig lite stolt. Frågan är dock om den tid jag lagt ner är tillräcklig för att klara av detta. Jag har haft ovanligt lite tentaångest, vilket ju resulterat i att jag inte känt samma press att behöva plugga. Jag kan säga rakt ut att jag har ingen aning om hur det här kommer att gå. Å andra sidan kan jag också säga att min kropp inte verkar bry sig om det. Jag känner mer ångest över att inte hitta till tentasalen imorgon då vi ska vara på ett nytt ställe. Det här är skumt och helt annorlunda mig. Knas. 
Träffade för övrigt Erik idag för en söndagsfika på Condeco och lite prommenerande. Det var ypperligt trevligt, han är mysig. Jag gillar också starkt att han typ ville prata om stickning lika mycket som jag, haha. Får göras om, ifall inte hans jobb helt får honom att sova bort dagarna i framtiden. 
Nog om allt svammel, nu ska jag lägga min sista energi för dagen på lite sistaminutenplugg och sen somna, har haft en ovanligt bra helg måste jag säga.



Haha, hittade en bild där Erik var med och till och med lite av mig.
Ändå skickligt då vi inte träffats mer än typ tre gånger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0