Pluggperiod

Ja så var det två veckor kvar till tenta. Tentan dit vi får ha med boken, valfria anteckningar, gamla tentor och dess facit, ja vad som helst förutom mobil tror jag. Ni förstår kanske varför kursen för mig känns oseriös? Dessutom har vi fortfarande föreläsningar och räkneövningar på samma saker som de första föreläsningarna. Jag vet inte om denna kursen ens handlar om någonting. 
Hur som ska jag sätta mig nu och börja läsa igenom kursboken vilken är liten, dessutom bara 300 sidor och den är på svenska. Får se hur långt jag hinner om jag läser i ett par halvtimmespass nu, blir nog för jobbigt att läsa väldigt länge. Måste ju läsa igenom en annan text också så jag är förberedd till onsdag.
Jag vill kramas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0