Fullt sjå

Igår var det föreläsningar fram till kl fem, efter det fick jag en timmes paus innan det var dags för möte på Villan angående nya möbler. Det tog längre tid än någon av oss orkade med och klockan elva satt jag äntligen på bussen hem. Av någon anledning kunde jag sen inte somna och var därför imorse sjukt sömnig och opepp på att gå upp. Trots trötthet stundade fyra timmars föreläsning till kl tre. Efter det en snabb sväng till Body Shop för att förbruka presentkort och värdekupong = shampo, balsam, dagkräm, nattkräm, ansiktsmask (på köpet, värt!) för 88 kr. Jag älskar Body Shop lite mer för varje gång jag handlar där.
Klockan sex var det informationsmöte inför ALARM-mässan och när jag väl var hemma vid halv åtta och borde ha satt mig och latat framför ett bra tv-program var det brist på dem så jag städade. Skrubbade hela badrummet, diskbänken, spisen, bytte lakan, allmänt städade, dammsög och moppade golvet. Diskade en massa gjorde jag också. Fett glansigt här nu, stolt måste jag säga. Det tog några timmar och nu är jag riktigt trött så det blir skönt att krypa ner i min gott doftande säng och läsa Den Förlorade Symbolen, inte långt kvar nu, sååå spännande! Godnatt.


Lyssnade på en gammal lista när jag städade <3
Scorpions – Send Me An Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0