Självtid

Mycket att göra, mycket att göra! Igår var det föreläsningar, fika med Cicci och kvällsplugg som gällde. Idag var det bara en förmiddag i skolan så nu i eftermiddag har jag haft obligatorisk egentid för att hinna med sånt jag inte gjort på hur länge sen som helst. T.ex har jag bakat muffins och jag har äntligen varit i stan och skrivit ut foton och fixat min fotovägg, bilder på saker och ting kommer vid senare tillfällen då min kamera råkat ut för öldrunkning och just nu är på rehab...
Nu ska jag strax in i duschen och sen blir det ett kvickt jobbpass i puben på Villan ikväll då sjuksköterskornas nollning behöver oss! Lite sent med klockan nio dock, men vad gör man, det är ju ändå trevligt. So long!



Ett smakprov på foton från min vägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0